Alyaerva kızımın şuan 1 yaşında bütün çeyizini ordan dizdim elbise battaniye çoraplar bakım seti biberon falan herşeyini halada ordan alıyorum bayramlıklarını da ordan aldım 0 sıkıntı sorun yaşadım elbiseleri de çok güzel atletlerini hala kullanırım . Kargo konusuda sadece orda değil bütün mağazalarda bu dönem sıkıntılı 🤦🏻♀️