Saniye Mrb annelr kolik olma durumu bir ay sonrada olur mu yani ilk bir ay sakin olan bebek bir ay geçtikten sonra kolik olur mu yoksa bu kolik durumu doğduğu andan itibaren mi oluşur bilgisi olan bar mı