Sum87 Kızlar bu 9. Ayındaki aşı yeni eklendi . O zamanda salgının pik oldugu dönemdi ebemiz arayıp iptal edildiğini söyledi toplu oluncaktı . Şuan 11 aylık olduk acaba bu ilerde bir sorun yaratır mı merak ettim .. bakıyorum herkes olmuş 🤔
_tospikannesi Sum87 canım arayıp yeniden sor. Bızım ebemız aradı 9 aylıkken tam kötü zamanlardı 9.ayın sonunda arayacağım ben aramadan gelmeyın dedı bugün aradı olduk 9ay 20 günlüğüz
17062019 Sum87 sen ara o unutmus olabilir.biz de 10 ay 21 gunluguz.salginin ilk basladigi zamanlarda yaptirdim ben.saglik ocagi bombostu dezenfekte edilmisti
Bbsozlm Sum87 bizde olmadık canım aradım ne zaman geliyim diye 1 yaşında gel o zaman yaparız öncesinde gelme dedi şuan 9.5 aylık bende yaptırmak istedim ama o kendi öyle söyleyince bişey demedim
Sum87 _tospikannesi öyle yapayım o zaman pazartesi arayayım gerçi ararlardı illa ki ama bilemedim ki 🤷🏼♀️
240519 Sum87 bir yaşında da olunuyor canım normal de birdi zaten bi alerji den dolayı bir yaşında olcaz
Doruk12 Sum87 12 aylıkken olunuyor biz hatta 14 aylıkken olduk alerji durumundan, 15 aya kadar kızamık aşısının zamanı var diye biliyorum.
erzurum2525 Bizimde pil dönemindeki zaman oldu.sagolsun gelip evimizde yaptı oğlumu dışarı çıkarmadım
Tatliskooo Sum87 bizim 11 . Ayda yapıldı 9 ve 11 aylar arasında yapılıyordu zaten ilk çıktığında sırayla arıyorlardı ancak yetişiyordu hala geç değil yani