Kızlar 13 aylık kızım var gündüzleri yemek falan yediği için çok aramıyor 5 saate bir falan emziriyorum ama okuduklarıma göre geceleri artık emzirmemem lazımmış ama kızım En geç her 4 saate bir uyanıp emiyor sizler nasıl yapıyorsunuz gece tok tutması için verebileceğim bi mama tarzı bişeyler var mı