Bizde gelişimimiz zayıf ilk aydan beri dr mama ver diyor ama bütün mamaları denedim hiç birinide sevmedi 30 sisiyi bile hiç bizaman içmedi midesi bulandı kustu 6. Aya girince ek gıdaya geçtik ne çorba ne yoğurt ne kaşık maması hala yemiyor 8 ayı bitirdik halen 6,5 kg civarındayız.