Ocakgunesim 3 buçuk aylık bebeğim acayip huysuz ya sürekli bağırıyor beni de emmiyor meme reddi yaşıyoruz resmen aç kalmasın mama veriyorum ama bu huysuzluk neden kızlar ya kafama ağrılar girdi
Denizdemirr Ocakgunesim aynısını bende yaşıyorum şu an gazdandır diye damlada kullanıyorum bende şursa bekliyim 😩
03032014 Ocakgunesim aynı bizde 3 buçuk aylığız aynı sorunları yaşadık düzeliyor gibi günden güne bende önceden mama verıyordum ama bu dönemde mamayı daha doğrusu biberonu kestım yoksa benı bırakması an meselesıydı bıberon vermemeye çalışın derim