Anne sütü alan bebekleri 6. Ayda başlatıyorlar ek gıdaya mamada almıyorsa doktorunuzla konuşup yavaş yavaş ek gıda verseniz ama oda doyumluk değil tadımlık oluyor sütünüz yağlı mi değil acaba Kuruyemiş tarzı sütünüzü yaglandiran şeyler mi yeseniz bebiş hareketleniyor ya artık cok kılo almaz zaten