Drkebru Merhaba, Oğlum 3 ay 26 günlük 3 gündür huzursuz uykularımız güzeldi 3 gündür ne olduğunu anlamıyorum sürekli ağlıyor aç olmadığına eminim gazını da çıkarıyor ama mızık mızık sürekli böyle sebepsiz huzursuzluk nedeh olur acaba ya
LiTeraRy Drkebru surrkli istemsiz bir aglama pozisyonunda durup durup miz miz aglamiyorda bi degisik oldu naptigigini cozemiyorum bi bagiriyor bi guluyor bi agliyor bi mirildaniyor garip hallerde benimkide bazen guluyorum o bagirirken cok komk oluyor bi bagiriyor hicc susmuyorrr gucu nereye kadar yeterse 😁🤦♀️3ay 9 gunluguz bu arada 😁
Drkebru LiTeraRy Bende tamam ağlamak istiyorsan ağla diyorum iyice sinirleniyor ben müdahale etmeyince şaşırdım artık 😁Allah kolaylık versin hepimize 🤲
LiTeraRy Drkebru aynen aynrn hic mudale etmiyorum iyice aglayinca aliyorum sakinlestiriyorum 😁🤦♀️amin amin 🙏