Şaka gibi sizlerin yine ileriki aylarda başlamış yapmaya benim ki daha bir buçuk aylık bebek ve şimdilerde ilk zaman çok güzel emiyor bi 15 dk sonra bırakıp başını uzatıyor tekrar emmek istiyor eğer tekrar istemese Red ediyor şivem ama istiyor hatta ağlıyor ve bu böyle sayısız devam ediyor en sonunda yoruyor tabi 😔