Dilarahmet1 Çocuk bu ağlar yani. Herşeyini ağlayarak anlatıyor. Ama aile büyüklerince cocuğun tek ihtiyacı yemek. 🤦🏻♀️ Ben bu yüzden eşimi yanıma alip doktora gittim bu çocuk niye ağlar neden hep ekmek ister diye kasıtlı sordum. Doktor annesini ister emer, gazı vardır emer, uykusu vardır emer emerde emer. Aynı şekilde bebek bu ağlayarak anlatır isteklerini, karnım açıktı demesini bekleyemezsiniz heralde dedi. Orda kapandı konu benden önce eşim anlattı herkese 😌 gerçekten aç olduğunu düşünüyorsanız verebilirsiniz ama ben mama verdigimde beni bıraktı, meme için iki hafta çabaladım.