Kızlar bugün kızımı doktora goturdum rutin kontrol için bir de kan tahlili istedim kızımın sonuçlarında demir bağlama normalden yüksek ve b12 vitamini ise düşük çıktı başına böyle bir durum gelen var mı bu arada kizm 5 bucuk aylik sadece anne sütü aliyor