zurgun 1 yaş aşısından 1 gün sonra çocuğum ateşlendi dün gece başladı halen devam ediyor aşı sonrası yüksek ateş normal midir var mı bilgisi olan ya da başka bir şeyle ilgili midir
tuba28 Merhaba biz de şu anda aynı durumu yaşıyoruz acaba sizin bebeğin ateşi kaç gün sonra geçti 😔 aşıdan mı olmuş