Beyza5151 Bgn bebeğim 1 aylık oldu hepatit b aşısını yaptırdık ve ishal oldu baya sulu kakası doktora goturmelı mıyım sizce aşıdan mı olmuştur?
Mltmokty Beyza5151 benim bebeğim 2 aylık aşısından sonra ishal oldu iki gün sonra geçti ama geçmeseydi doktora götürecektim çünkü sıvı kaybına sebep oluyor biliyorsunuz isterseniz götürün sizde doktora