mrskara canim ben evlenmeden önce kum dökmüştüm afedersin aynı kan gibi yapıyordum idrarimi hatta doktora gittim ilk önce kum olduğu anlaşılmadı doktorda pek inanmadı galiba sadece normal idrar testi yapmıştı sonra idrarimi bi kaba yapıp resmini çekip gösterdim öyle görünce idrar kültürü ultrason falan hepsini yaptı kum döktüğüm cıktı ortaya antiboyotik le bi ilaç vermişti öyle geçti 15 gün falan kıpkırmızı yaptim