Mel-sin Cnm ıslak mendil kullanma. Sıcak su ve pamukla temizlemeni tavsiye ederim. Temizleme işlemi bitince tülbentle kurula pişik olmuyor.
bng_bng Kesinlikle kantaron yağı ben ogluma dogdugundan beri baska birsey kullanmiyorum hic pişik problemi yaşamadım
CaglaOzcanErsoy Dorukannesi benim kızımda olmuştu ne yapsak geçmemişti hep yıkadım poposunu ve kuruladın bezi, bezi değiştirdim ve penaten kullanmaya başladım , gerçekten çok iyi bir krem internete yazın en uygunu alın ben 150 ml trenyoldan 30 tl ye almıştım
Kadernursena Ayazinannesi benim kızımda 3.5 aylık doğduğundan beri arkonun tüp kremini kullandım hiç pişik bilmiyoruz😁😁
Kadernursena Ayazinannesi aynen canım poposlar bembeyaz😁😁benim kizin boynunda mantar oldu onu bile gecirdi😁😁
Ayazinannesi Kadernursena pisik kremlerne hem dunyanin parasini veryolar hemde ise yramio arko hem ucuz hem faydasi cok 😄