3ay 20günlük bebeğim var en başından beri sütüm çok değildi son zamanlarda arttı ama bebeğim sadece sol göğsümü alıyo sağı almıyo hatta öğürüyo bazen.sol göğsümden süt iyi geliyo ama sağı sağdığımda 20 en fazla 30 geliyo göğsüm çok ağrıyo ucunda yara yok ama çok acıyo ve içten kaşınıyo mastit böyle bişey mi acaba bebeğimin bu göğsü almama hatta öğürme sebebi ne olabilir meme reddi desem diğerini alıyo