Benm bebeğim de aynı saatlerde ağlıyordu tabii bir sıkıntısı yoksa kolik olabilir kucağımda olurdu bnm de beyaz gürültü dediğimiz fön makinesi elektrik süpürgesi youtube da hep var onlar işe yarayabilir bir de kucağımda aşağı yukarı yapıyordum hafifçe o da bazen ile yarıyordu