Sezinnur Conformil sanırım gaz ve kabizli olan çocuklar için. Peki klasik, pronutro, prosyneo ve başka varsa arasındaki farklar nedir? Ve hangisinin içeriği en temiz 1 numara için?
kardelen00 Sezinnur pronutro artik uretilmiyor canim pronutro ve advense birlikte karistirip yeni bir mama urettiler aptamil klasik 1 yaptilar onu kullaniyorum ben. prosyne kullanmadim bilemiyorum bilen cikar . ama yeni icerigin icinde probiyotik vs var ben memnunum kakasi yumusak ve guzel. tabi her bebege farkli etki yapabilir.
mihrosum Sezinnur aptamil prosyneo kullanıyorum. Normal aptamil kullandığımda kızım 10 gun 12 gun kaka yapmıyor gazdan saatlerce aglıyordu. Prosyneo da hersey mukemmel
Semapekyilmaz Sezinnur prosyneo kullanıyorum ben ne kabızlık ne gaz hiçbir problem yaşamadım çok memnunum
ilayda_hiranur kardelen00 evet bende bu mamayı kullanıyorum gazını falan kolay çıkartıyor günde bir kez büyük çişini yapıyor şu an rahatız çok şükür dediğin gibi bebekten bebeğe değişiyor yaramayanda vardır ama çok şükür bizim sıkıntımız yok doktorumuz önermişti bizede 🙏❤️
Asafeymeninannesi Esma12 Prosyneo nedir ? Gazlı yada kabızlık sıkıntısı çeken bebeklere özel bir mama mıdır ?
Esma12 Asafeymeninannesi bağışıklık sistemini düzenliyor genellikle sezeryan doğum yapan annelere öneriliyor ben normal doğum yaptım kullandım çok güzel mama asla kabız gaz yapmıyor her gün yapıyor gun de 2 3 kere yaptığı bile oluyor
Alim7189 Asafeymeninannesi gaz ve kabiz icin ben aptamil conformil kullaniyorum daha dogrusu yeni basladim simdilik memnun kaldim bebegim daha raht onceden sma kullaniyodm kabiz yapmisti bebegimi. Eger kabiz skintinz varsa deneyebilrsnz
Asafeymeninannesi Esma12 Öncelikle bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim 🌺🤗 2 haftaya kadar sezaryen doğumum gerçekleşir diye umuyorum. İlk bir kaç gün anne sütü olayı zorlayacaktır beni. Bebeğin aç kalmaması adına ufak bir kutu mama evde bulundurmak istiyorum. İlk doğumumda pronutra kullanmıştım. Güzel bir mamaydı lakin şimdi yok 😌
Selimemelek mihrosum 1 aylık kızım var meme emmiyor aptamil 1 kullanıyorum ilk cocugum kabızlık ilk başta yaptı şuan 3-4 kere yapıyor normal mi gazı oldugunu nasıl anlayabilirim masaj yapuyoum gaz cıkartıyor ama bazen uykuda ağlıyor öyle uyanıyor gaz sancısı mı mıdır acaba
mihrosum Selimemelek evet kuzum. Bize soleyen olmadı biz ne cektık cocuk ne cektı. Yatarken ayrı aglar uyurken ayrı aglar uyanırken ayrı aglardı. Sureklı pıt pıt pıt gazlar. Yavrumun ıcı gazdan doldu. Mama kopururdu zaten prosyneo hıc kopurmuyor sıfır gaz bıde kılo aldırıyor. Dıger aptamil bize hıc yaramadı
Miloska23 Sezinnur ben bebelac gold kulaniyorum çok güzel gaz çıkartıyor. Çok çok memnunum tavsiye ederim 👌
Miloska23 Sezinnur Yooo aldanma fiyatına. Bebelac gold bence al ve dene. Öyle anlarsın anca. Zaten bebekten bebeğe deyisiyor denemek lazım.