YazCilegi Linaece Eğer bebeğiniz hareketli ve emeklemeye meyilliyse hiç yürüt düşünmeyin. Doktorlar da tavsiye etmiyor zaten
G_ADAN YazCilegi çok hareketli kızım da aynı mavi gibi amaaaaa gek gelelim mi tam bir kucak bebeği 😂 oyun halısında da nadir duruyor yani o benim için güzel bir alternatif yoksa ne yapacağım diye kara kara düşünüyorum 😂 yemek bile yiyemiyorum kippprit çöpü gibi kaldım ve bu duruma üzülsem mi sevinsem mi bilemiyorum😂
YazMira Ben beş buçuk aylıkken koydum şuanda altı aylık yedi günlük ve bütün odaları gezebilitor ama fazla hareketli bi kızım var
Meryem Bizde 7 aylık olduktan sonra başladık. Doktorlar neden önermediklerini anlamış değilim. Oğlum gayet sağlıklı ve yürüyor. Şuan da 12+26 aylığız. Ve iyiki de kullandım diyorum çoook memnun da kaldım 😇
YazCilegi G_ADAN Ben dönmeye başladıgı gün saldım ortalıga 😅 bir dönem kucagımdan inmiyor diye cok ağladım. Şimdi kucagımda 2 dk durmuyor seveyim. Ben nereye gidersem arkamdan geliyor sizinde o günleriniz yakındır merK etmeyin
Zuhal Linaece baslamadıysanız hiç başlamayın bence, çocuk düşe kalka öğrensin, denge kurabilmeyı öğrensin.yurt sizinde hiç kullanılmaz mesela bacak egrılıgı bile yapabiliyormus. Bizim doktorunuzla asla onermıyor
Pinardefne 6,5 aylıgız şuan kullanıyoruz kızıma allah yürüteci bulandan razı olsun bebegim çok sıkılıyodu hep kucakta oyun minderinde yuvarlanmaktan yürüteçi görünce heycanlanıyo evi talan ediyo onunla çok sevdi sürekli arkamda geziyo 😀