Ben kizimdada kullandım çok şükür hiç bi sıkıntım olmadı oğlum 7 aylıkken başladık hiç emeklemek istemedi yüz üstü koydugumda bas bas bağırıyordu ayakta yürümek istedi hep kollar dayanmiyo tabi yürüteç aldık şimdi 8 aylık pesimizde koşturuyo yurutecle