5 ay 12 günlük olduk çok şükür 💙 şu son iki gündür çok hareketli olmaya başladı oglum bagırıyo falan zıp zıp yapmaya çalışıyo her altını açışımda alt degiştirme örtüsüyle savaş veriyoruz dönüyo bırakmıyor falan hayret ediyorum çok mutluyum yaramaz mı olucak die 🤭 fakat daha dönerken diger tarafına dönemiyor çırpınıyor ı ı ı ı ı yapıyo falan sevincimi paylaşmak istedim 5 aylık anneler daha neler yaşıcaz ki allahım nasip ederse saglıkla inşallah 😊 (maşallah barekeallah subhanallah 😍) diyeyim 🤭🧿🧿🤗😍