kardelen00 Bizimki aşı akşamı ateşlendi 38′e çıktı ateşi. İlk aşıda böyle olmamıştık hiç. O gece ilaçla sakinledi ama ertesi gece sürekli saat başı çığlık çığlığa uyandı bebeğim. Aşıdandır diye tahmin ediyorum. Toktu, gazı yoktu ama çığlıklarla ağladı resmen. 😢
RundownMom İki bacağa yapılıyor.