Zeyzeyyyyy benim mecburiyetten antibiyotik iğne vermişti doktor mecburum dedi enfeksiyon vardı dikişlerim de ve içeri doğruydu dikişler açılmıştı toplanmaz dedi emzirmeye devam ettim bebeğimde yan etki olarak pişik yaptı çok ağır doktor normal sen antibiyotik iğne kullandığın için dedi ve enfeksiyondan dolayı dikişlerim açıldığı için ağrıdan ve acıdan uyuyamıyordum o zaman da morfin vurmuşlardı uyuyabileyim diye 2 saat emzirme sonra emzir dediler