eceozdemir1811 1 kasım doğumlu kızım 6 ay 7 günlük.Zaten kolik bi bebek ve özellikle uyku geçişleri çok sıkıntılı idi şimdi daha da zorlaştı.Kulağını asılmalar,ayaklarını tutup parmağını çekmeler,sürekli bağıran bi bebek hep ıh ıh diye sesler çıkartmaya başladı.Uykuya geçişte çok zorlanıyoruz😒