Herkese hayirli aksamlar bir sorum olacakti doktora gidemiyoruz malum virusten basna aynisini gelen bilen deneyimli annelerden fikir almak isterim bebegim dogdugunden beri makata gecmeyen puturluk kucuk sivilceler mevcut suan 5 bucuk aylik oldu son kac gundur sivilceler dahada buyudu bu ara yogurt ve dun ilk defa biraz elma verdim anne sutu alior genel olarak bir suru krem degstirdim gecmedi slpyy bezin ve islak mendilini kulaniyorum suan pisik kiremde nerdeyse 4 defa degstrdik yaramadi benmi yanlis birsey yapiyorum cevaplariniz benim icin onemli olcaktir tesekurler 🙈