MerVera benimde kızım şuan 3 ay 20 günlük ve inanır mısınız 2 buçuk ay boyunca dediğiniz gibiydi tek fark uyuyodu uyku problemimiz yoktu. Doğum yaptığımda virüs falan yoktu o yüzden gelen giden oluyodu ben hiç kimsenin yanında duramıyodum oturamıyodum sürekli emiyodu uyanıkken artık göğüsleim acımaya başlamıştı eşimde falan asla duramıyodu babasını görünce bile ağlamaya başlıyodu ancak 2 buçuk aydan sonra düzene girdi. Biliyorum çoookk çok iyi anlıyorum o kadar zor bir durum ki, ama azıcık sabır 🌺