Melek1212 Kızlar ikisi bebek sampuanı birini ben aldım dıgerını kaynanam aldı vücut losyonu almasını soylemıstım ama bunu almıs dıgerıyle aynımı yoksa losyon boylemi ben bırsey anlamadım losyonmu pembe ayıcıklı olan yoksa sampuan mı
Denizanne Melek1212 canım pembe olan vucut losyonu mavi olan cilt için krem onarıcı ve nemlendirici etkili Neredeyse aynı ürünler yani
Busratahmaz Soldaki losyon sağdaki krem. Pembae ayicikli losyon yani şampuan değiller. Sagdakini kullaniyorum her gün kizimin vucuduna nemlendirmek icin. Gayet güzel 🤗
Melek1212 Bebegımın cildi kuru oldugu ıcın doktor mustelanın vucut losyonunu onerdı sımdı biri losyon dıgerı krem mustelanın sampuanı da var ben sımdı sapmuanıyla yıkıyıp hangisini sureyım kremi mi losyonumu
Hazal89 Melek1212 stelatopia kremi sür banyodan sonra ve günde iki kere iyi gelecektir şampuanıda var kremsi bir yapıya sahip tavsiye ederim
GramPozitifBakteri Melek1212 sağdaki krem bende de var soldaki de krem yada losyon olabilir onu bilmiyorum cnm ama şampuan değiller