Dlivs Bizimki de cok nadir kaşığa ağzını açıyor gerisi hep oyun hep ağzını açtırmaya çalışmak 🤦🏼♀️ bes dakikada yiyebileceği birşey 1 saatten fazla sürüyor. Parmaklarımla verdiğim şeyleri severek yiyor. Bir de öyle deneyin çok zor gerçekten benim bebeğimde 8 aylık oldu hala bir ek gıda düzenimiz yok kaşığa yumruk atıyo 😂 ağzını kitliyo tükürüyo öğürüyo eline kaşık verin oynasın. Ben bayadır ugrasıyorm olsun daha kücükler büyüdükçe daha çok yerler inşallah❤️