Tam merak ettiğim konu hakkında bir post bulmak 😊🙏 benim bebeğim de şu an 2 aylık Ağustos gibi ombre yaptirmak istiyorum ,akşam eşimle konuşurken ona da söyledim o da emzirirken zararlı olur dedi. Ben olacağını pek düşünmüyorum Ağustos’ta 5 aylık falan olacak bebeğim çok bir sıkıntı olmaz diye düşünüyorum .