Ygll Bestem benşm 45 gün sürdü kanama. Aynen tam bitiyo diyorum haydi birdaha başlıyor. Doktora sormuştum normal dedi bana.
Sineemmm2 Bestem Ygll sezeryandan sonra ne zaman adet oldunuz ? Ben 3 ay oldu doğum yapalı hala olmadım
Organiktavuk Bestem canım bildiğimiz yoğun adet mi yoksa akıntı tarzında mı benimde leke leke 61gün sürmüştü
Turasra Bestem benim sezaryenden sonra 10 gün kanamam oldu kuralım çıkınca ayda iki kez oldum doktor normal dedi
Organiktavuk Bestem ben 15aydır hala adet olmadığım için kanama şeklinde olana bir şey diyemicem canım bende hep leke geldi 🙈
Puki Bestem ama 3 hafta löşi diye bi akıntı varmış o gelmeye başladı , kanamam olmasını tercih ederdim 😭
Fatmaervanur Bestem benimde öyle uzun sürdü korkma doktorum normal dedi 60 gün sürebiliyor normal kabul ediyoruz dedi