Perihanokutan bende zıbın gıydıreceğim günleri hasretle bekliyorum. Canım çok giydirip isilik olmasın dikkat et. Benim kuzenimin bebeği isilik oldu uğraştılar onlarda antalya da kontrol edersin sık sık. Yavaş yavaş çıkar üstünü alışır zaten ben oyle yaptım uzun kolludan kısa kollu ordan da kolsuz atlete geçtık. Hava sıcak oldukca kısa kollu gıydırıyorum aksam uzun kollu pijama