Erbay_pinar Kızıma Haziran ayında rota virüs aşısı yaptırmayı düşünüyorum.Yan etkileri oldu mu bebeğinizde.Birde hangi marka rota virüs aşısını kullandınız fiyatı ne idi
Ates_mami Erbay_pinar rotarix. Doktorumuz yaptı. 380 tl. 2. Ve 4. Ayda yapıldı. 2. Dozu 3 gün önce oldu. Doktorumuz da söylemişti zaten. 2. Doz genellikle huzursuzluk yapıyor yan etkisi olabilir diye. 3 gündür huzursuz
Deletedmom318 Erbay_pinar 3.ve 5.ayda yaptırdım. Markası rotarixti ben yaptırdığım dönem 214-256₺ arasında idi şimdi fiyatı 1 Mayıs 2020 ye göre 158₺ yazıyor ne kadar doğru bilgim yok
Sahreyldrm Erbay_pinar 3. Ayda ilk dozunu, 5. Ayda ikinci dozunu yaptırdım çok olmadı yaptirali 310 liraya aldım rotarix
Erbay_pinar Deletedmom318 bebeğinizde yan etkisi oldu mu,biraz tedirginim de korkuyorum.Biz ilk dozunu olacagiz daha
Deletedmom318 Erbay_pinar Hayır hiç bir yan etkisi olmamıştı ağızdan verilen bir aşı gitmeden önce besleyip gidin aşıdan sonra yarım saat beslememeniz gerekiyor 🌼
ilykrts Ve 4. Ayda yaptırdım rotarix. 4. Ayı 4 gün önce yaptırdım ve bebeğimin huyu değişti uyumuyor huzursuz emmiyor vs 😰😰😰 her bebekte olacak diye bir şey değil tabi ama bilmiyorum belki de 4. Ay atağıdır denk gelmiştir :/