Merhabalar hanımlar ✋🏻😊
Sağlık ocağı benle bebişime aynı ayda verdi bebeğe 3 bana da 9 damla diye, bebeğime baştan beri veriyorum hiç bırakmadım ben ise ilk başta kullanırdım sonrasın da nedense bıraktım. Saçlarım da aşırı dökülüyor bıraktıktan sonra da sanki daha da çoğaldı vitaminsiz kaldığım durum D3' den mi yoksa B12 mi bilemedim 🤷🏻♀️ Çünkü burda B12 diye gördüm saçın dökülmemesinin kaynağı diye hangisi??