Beliz55 bizim de aynı önlük takıyorum artık ben. Nesne tanıma dönemi dendi, zaten biliyorum çocukların ağzı ile tanıdıklarını ama bu sanki diş hazırlığı gibi tabi ne kadar sürede çıkar bilemiyorum. İlk çocuğum geç çıkardı dişi ve onda böyle ağzının çok çok suçlandığını bilmem hiç. Parmaklarıyla bütün damağı geziyor öğürene kadar 😄