Kizlar dün sormuştum Ella ilacını bugün kullandım eczaci 4 saat demiş sağlık ocağında ki hemşire 4 saat dedi kendi doktoruma sordum 1 gün dedi buradaki arkadaslar da 8 saat dedi aklım karıştı ve 5 saat bekleyip sütümü elimle sagip verdim ama içim hiç rahat değil bu ilacın bebek üzerindeki etkileri zararları nedir bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim