ZmrtDila İlk doz Mart 3 ikinci doz hangi ayda Kızlar bi aşı defterine baksanız hangi aralıklardaaa 🙏🏻👍
ezgizehra ZmrtDila 3. ve 5. ayda ve su şekilde 2.ve 4. ay aşılarından yaklaşık 25 gün sonra şeklinde onerdi dr bize
ZmrtDila Deletedmom318 Bende Mart ayında yapıldı nisan devlet aşıları mayıs tekrar rota 2 doz yeter 3 yaptırmam çok pahalı
Sahreyldrm ZmrtDila tam 60 gün sonra demişti doktorumuz birkac gün geçilebilir ama daha fazla geçmesin ilk doz da çöpe gider demişti biz 3 ay 8 günlük ve 5 ay 9 günlükken yaptırdık
Deletedmom318 ZmrtDila Arkadaşınız rotarix değil rorateq yaptırmıştır 😊 Rota aşısının 2 çeşidi var rorateq 3 doz rotarix 2 doz. Siz hangi markasını yaptırdınız ?
Deletedmom189 ZmrtDila 3. Ayın sonunda yaptırdım ilk dozu 5. Ayın içindeyken yaptıracağım ikinci dozu ikş doz arasında en az 4 hafta olması gerekiyormuş
Deletedmom318 ZmrtDila Yeni çıkmış o zaman 😂 Benim döneminde yani bundan 1 sene önce rotarix 2 doz yapılıyordu. 3 doz rorateq yapılıyordu
Deletedmom276 ZmrtDila en az 4 hafta olması lazım, 3.ayın bitişi ilk doz dördüncü ayın bitişi ikinci dozu yaptırmıştık.