Kızım 28ekim doğumlu. 4 ay emdiği için 5. Ayda ek gıdaya başladık.öncelikle belirteyim 3 gün kuralına her besinde uydum.ilk gün 1-2 çay kaşığı,2.gün 2-4 çay kaşığı,3.gün 4-6 çay kaşığı olarak 3er gün aynı esini deneyerek alerjisi var mı diye gözlemledim.şuan bir besinden en fazla 10-12 çay kaşığı veriyorum.bu benim tamamen kendi tercihim.
ilk yoğurtla başladım.3 gün boyunca.
3 gün sonrasında,sabah saatlerinde yoğurt öğlen saatlerinde patates verdim.
3 gün sonra sabah yoğurt,öğlen patates+havuç verdim.
diğer 3 gün sonra sabah yoğurt,öğlen patates+havuç+kabak verdim 3 günde böyle gitti.
sonra meyvelere geçtim.meyveyi akşam mamasından bir süre önce veriyorum.elmayla başladım.3gün sonra armut ekledim.3 gün sonra muz ekledim.yarın şeftali ekleyeceğim kısmetse çünkü 3 gündür brokoli yiyoruz daha doğrusu yemeye çalışıyoruz 😂