Hulya_goktug Kızlar merabalar oğlum 10. Aylik olmak üzere ilk adım ayakkabisi istyrm tavsiye edecgnz var mı bide kaç numara almm lazm sizc3
Deletedmom318 Hulya_goktug Ayak tabanını ölçün çıkan cm e göre ayak numarası yazıyor internette. Ben 3 adet markanın almıştım vicco önümüzdeki kısa olacak anca kalıbı büyüktü. Adidas ve nike tam kalıp. adidas altarun serisi almıştım Nike revulation serisi adidasa göre Nike daha yumuşak
Emirannesi Vicco tercih ettim ayağını ölçerek 19 numara aldım gayet iyi memnunuz yazlık tarzı değil cırtlı bir model tercik ettik alışması için