Sweetgirl Kızım 5 ay 12 günlük hero baby sütlü pirincliye başlasam sıkıntı olur mu denemek istedim aslında öneren var mı ?hep anne sütü aldı bebeğim ve ek gıdaya henüz başlamadım ( 4. Aydanitibaren yaziyor pakette. )
Cnprtk Sweetgirl ben 5,5 aylıkken verdm kustu hep. Gogly 4. Ay tabak maması vardı onu vermiştm 6 ay olana kdr onu severek yiyordu.