Mermeral Arkadaşlar 2 ay 6 günlük kızım var. Gün içerisinde çok uyuyor, emmeye kalkıyor. Onun dışında çok az uyanık. Normal mi bu durum? Sizlerin nasıl? Ya da nasıldı ?
Gamzesylu-06 Mermeral bizimkide aynı canım uykucu bir bebek sanırım bizimkiler sabah öğlene kadar biraz uyanık ögleden akşam 7 e kadar falan uyuyor tabi aralarda ben emziriyorum akşam san 12 ye kadar da biraz hareketli oluyor yani canı nasıl isterse öyle ben ona ayak uyduruyorum artık ☺️ Dün doktorumuz uyusun dedi gece için ama gündüz için bunu sormayı unuttum 😒
BBM Mermeral ne güzel canım uyusun gece de uyuyorsa bırak uyusun yani.. benimki biraz huysuz bazen saatlerce uyanık kaliyo üzülüyorum küçücük bünyesi yoruluyor diye.
Kusdmr Mermeral 2 ay 5 günlük bebeğim var gunduz 1,5 saat uyumuyor🤦🏻♀️🤦🏻♀️En uzun uykusu 20 dk.Bırak uyusun bence
Cansubasak Mermeral toplamda 15 16 saat filan uyuması normal ama bunun 10 saatini filan gece uykusunda geçirdiğini düşünürsek gündüze 6 saat filan kalır yani ikş kere 3 kere 2 şer 3 er saatlik uyku normal bundan fazla ve halsiz ise bebeğiniz b12 değerine bastırabilirsiniz bazen bu değer düşük oluyor ve bebeğin sürekli uykulu olmasına neden oluyor
Kusdmr Gamzesylu-06 canım gece için derken açar mısın?Gece kaç saate kadar uyumalıymıs kalkdırmamız gerekiyor mu
BBM Mermeral bence hiç kafana takma tatlım doktorunuz da iyi demiş daha ne olsun bebeğin gazı falan olup uyumayınca insan inan daha çok üzülüyor ve yıpranıyor uyanık olduğu saatlerin tadını çıkar kalan zamanda bırak uyusun dinlensin 😊
Gamzesylu-06 Mermeral herşeyi güzel uyanıkken gülüyor oynuyoruz beraber kucağımda falan gezdiriyorum akşam uyanık olduğu için uyuyor diye düşünüyorum bunu bende çok kafama takıyoruk aslında ama herşeyi iyi dedi doktorumuz bilemiyorum
Gamzesylu-06 Kusdmr yani bizimki en son 11 12 gibi emiyor sabaha kadar 7 8 e kadar uyuyor bunu sordum doktora bırak uyusun dedi canım bebekler 10 saat uyuyabilir dedi kilosu falan iyi çıkınca bişeyi yok uyandırma şakın dedi ama ben yinede 6 da falan uyanınca emziriyorum uyandırmadan herkes böyle olmasını ister şanslısın falan dedi
Gamzesylu-06 Mermeral bende öyle düşünüyorum sürekli ama normal galiba böyle olması mazlum olunca fazla buda bize fazla geliyor galiba ☺️
Canicimmmm Mermeral 2 ay 3 günlük bebeğim var benim de. Aynı durum bizde de var. Bu çocuk neden bu kadar uyuyor diye benim de aklımı kurcalıyordu hep. Bugün kalça ultrasonu için doktora gittiğimizde sordum. Her bebek farklı olur dedi. Gelişimi de normal görünüyor dert edecek bir durum yok dedi
Gamzesylu-06 Canicimmmm bizim doktorumuzda aynısını söyledi içim rahatladı az da olsa ama yinede takıyomuyum takıyorum kafama bu annelik böyle birşey galiba ☺️
Gamzesylu-06 Canicimmmm böyle diye diye galiba nazar değecek 🙈 galiba bizim bebişlern gazları falan yok yani bizimki öyle kakasında falan da bi sıkıntı yok o yüzden rahatlar galiba öyle düşünüyorum kendimi rahatlatmaya çalışıyorum 😂 sizinki nasıl gecede uyuyormu
Canicimmmm Gamzesylu-06 gece 1 e kadar bölük pörçük uykusu sabah 5-6 gibi bi uyanıyor karnını doyurup tekrar. Arada 1-2 kez daha uyanıp 11 e kadar uyuyor. Annem de diyor en sonunda nazar edeceksin çocuğa diye :) huysuz olmasındansa uyuması daha iyi tabi ki ama çok az uyanık kalınca da endişeleniyor insan. 2 aylık olduk artık…
Gamzesylu-06 Canicimmmm benimde annem öyle diyor bizimkilerde ileriki aylarda yaramaz olacaklardır belki .tadını cıkartmalıyız belkide ama analık içgüsü olmuyor ☺️