Kamiledefne ben bebeğimi 1.ay ve 2.ay kontrolünde medicalpark hastanesi Engin Yurdakul hocaya götürdüm. Çok memnunum. Ama 3.ay kontrolüne götürmedim bu olaylardan dolayı. Biraz yoğun bir doktor ama çok ilgili, cep telefonuna mesaj gönderince akşam dönüş yapıyor onu da zaten söylemişti