Dyt_ayse 1 buçuk aylıkken yüzünde egzama ile anlaşıldı. Onun dışında geçmeyen ishal vardı sürekli pişik oluyordu meme reddi başlamıştı aşırı kusması vardı Hırıltılı nefes alıyordu ama belirleyici olan egzama oldu. Önce süt ürünlerini bıraktık sonra kırmızı et tavuk yumurta kuru yemişler patlıcan derken uzadı gitti. Şimdi 4 buçuk aylık. Anne sütü ve mama ile devam ediyoruz o zamandan beri diyet yapıyorum. Çok zor gerçekten Allah hepimizin yardımcısı olsun.