Oğlum buaralar aşırı kötü olmultu boyu kilosu içim rahat etmedi sağlık ocağına getirdim bi baktırayım dedim hemşire %10 larda aşırı aşırı kötü dedi çok çok ni çocuk doktor getir dedi Pazartesi getircm yarını getirecektim yasak var boyu 1.72 kilosu 8 ve 14 aylık baya kötü dedi artık şaşırdım napayım yemiyor bişeyte kansızlıkta var ferrum kullanıyorum multivitagil kullanıyorum yeni başladım nasıl olur bilmiyorum artık aşırı üzülüyorum böylesi gördükçe herkes çok kötü olmuş zayıflamış dedikçe Elinden geleni yapıyorum meyvesi yoğurtu çorbası herşey muhallebisi en iyisini kim ne bu iyi dese onu yapıyorum pekmezler herşey işte