FundaR canım cevapladığın için nasıl teşekkür etsem az kafamdaki bütün soruları sildin 😘 esasında çok fazla emziremiyorum şöyleki normal doğum yaptım ama doğumun sonunda narkoz almak zorunda kaldım dikişler için 😪 dolayısıyla sütüm üç gün gelmedi sonra geldi ama bir meme ucu yarası musallat oldukiii akıllara zarar sütümün geldiği gün bebeğim sarılık oldu fototerapi için bir gece hastanede yattı ve biberona alıştı 😏 şu sıralar yeniden başladım emzirmeye sağmayı bıraktım en azından günde 4 defaya çıktık emzirme de ama en az 1 saat emiyor ve kalanı malesef mama 😔 yavaş yavaş arttırıyorum çünkü her ne denediysem yaralardan kurtulamadım doktorum böyle tavsiye etti birde cildim çok hassas bende yeni adapte oluyorum sanırım yarın 40 günlük oğlum ama sütüm çok yağlı mama ile ayırt edemiyor kim görse belki emdiği yetiyordur salyalarınıda gördüğümde diş çıkartıyor olamaz ya demiştim o konudada aydınlandım sayende 😊 allah razı olsun 💓