Benim bebeğim de 2 ay 7 günlük. Bizde de vardı o sorun, korkması normal ama uykuya geçmekte zorlanıyorsa yarım kundak yapabilirsin, o da olmadı kuranı Kerim okuyarak uyutmaya çalış annesi o da olmazsa ben uykum yokken oğlumu yanıma yatıyorum yatarak emziriyorum emzirirken uykuya dalıyor saçını okşayıp onunla kısık sesle konuşarak uyumasını sağlıyorum böylelikle korkmadan derin uykuya dalıyor.. ama yatırarak emzirdikten sonra gazını çıkarmayı unutma ve uykun varsa yanında yatırma annesi. İnşallah düzelir 🙏