18012020--- 33 gunluk bebegim var suan. başta sarilik vardi sinirdaydi 4040 kg doğdu dogumdan 3 gün sonra kontorle gittigimzde 350 gram vermişti dr ve bebek hemsiredi cikarken emzir 30 cc mama ver 3 4 saat sonra tekrar ver dedi uyandiramiyordumda 3 4 saati buluyordu zaten çocuk doymuyordu 60 cc çıkardım meme mama alinca uyuyordu ama uayndiramiy Süre bana uzun geldi kendi uyanıyor bebegim aranıp ağlıyordu meme mama şeklinde gittim.aylik kontrole gittiğimizde 1 kilo almış benimde sutum az sagiyorum 30 40 cc çıkiyo dun ilk defa 50 cc çıktı. Dr aylik kontrolde emzir 75 cc mama ver arkasından dedi .ama geceleri emmmiyor uyandiramiyirum bir türlü anca kendi uyanacak oyle emcek 1 kere beslesen yeter uykuyu seviyor demekki dedi doktorum sagmaya calisiyorum sagip zorla veriyorum gece bazen 10 dk anca emiyor aç yatmasin diye mama veriyorum göğüs uclarim yara silikonla emiyor zaten valla kısır bir döngüdyim napacami bilemiyorum. Annem esim bir yandan abartiyorsun esim emzir emzir annem aç olsa aranır emer diyor emmiyir mmama yapalim diyo ikiside tepemde surekli ama uyanıkken emiyor iki memeyide gazını çıkartıyoruz basıyor yaygarayı mama veriyoruz ondan sonra skainlesip uyuyor 3 4 saat uyuyor.kendiliğinden uyanıp ellerini emiyor iki elini birde o zmn guzel emiyor memeyi 😣