Dima Merhaba herkese. 3 aylık oğlum var 3ay 4günlük bu sıralar çok kusmaya başladı huysuzluğu da arttı emerken memeyi bırakıp elini emiyor elini çekince bağırıyor ağlıyor bu durumu yaşayan var mı
Mltmrt Dima bizd3 de huysuzluk çok bu aralar atak haftamızdayız bizde 3 ay 3 günlüğü buyuk ihtimalle sizin de oyle dir. Geçmesini beklicez yapıcak bıseyımız yok