Dilserolcar Hanımlar emziren anne hamile kalırsa emzirmeye devam edebilir mi? Bunu yapan oldu mu? Lütfen cvp
Aselmevailaysena Dilserolcar ben bebeğim 6 aylikken hamile kalmistim doktorum emzirebilirsin ama kilo alımı olmaz ilerde kendi bırakır sütun tadı değiştikçe dedi ve 8.ayda emmeyi bıraktı şimdi 1 bucuk yaşında kardeşini emzirirken cok imrenerek bakıyor o ara vicdandan ölüyorum
Tugba68 13 haftalik gebeyim emziriyorum daha onceki doktorlarim kesmem gerektigini soyluyordu bugun doktor icindeki bebegin gelisimini etkilemez ama sut emen bebegine yaramaz dedi
Dilserolcar Tugba68 ımmm bende internttn araştırdım ama bi zararı olmadığı yazıyor yalnız daha doktorumla görüşmedim . Siz kestiniz mi peki emzirmeyi
Tugba68 Dilserolcar hayir kesmedim doktor karnimdaki bebegi etkilemeyecegini soyledi tek kotu yani oglum cok emdiginde bas donmesi yasiyorum
Aynur5132 Emzirebilirsiniz.. Tandem diye araştrın instagramda birçok gönderi var. Annesütüdoktorunu takıp edin ya da bakın sayfasına açıklamıştı o da. Hayırlı olsun kızucugunuz..
Aynur5132 Düşğk riski varsa o riski arttırı sadece tek basına emzirmek düşüğe neden olmaz diye arastırmıştımm