Hic kismeyle paylasamadigim bisey bu, cocugum uyurken burdan anlatip rahatlamak istiyorum bir nebze.. Bursada gocmen bir ailenin kiziyim bizde akraba evliligi yoktur. Ma aile ayni binada otururduk evlenmeden once. Amcamgiler halamlar vs. Ve apartmanda 15 kadar kuzenim var . Birine kuzen demek bile gelmiyor icimden o ayri. Kendisi benden 10 yas buyuk. Ben 8 9 yaslarindayim o zamanlar, topluca korebe saklanbac vs oynardik o hep benim dibimde biterdi saklandigimiz yerde beni taciz ederdi sikistirirdi koseye . Cocuk akli anlamazdim pek ama beni sikistircak diye saklambac bile oynamak istemezdim. Boyle boyle basladi sonra evde de firsat buldukca kimse yokken bi sekilde ortam yaratir beni sıkıştirirdi, tabi gittikce artti tacizleri cinsel organini cikarip uzerime surdugu bile oldu. Kimseye bisey demiyordum anlamiyordum da pek ne yapmaya calistigini 😔 sonralari uzaklastirdim kendimi buyudukce kactim hep. Tabi ayni apartmanda oldugumuz icin ben evlenene kadar hep denk gelirdik hic bisey olmamis gibi selamlasirdi babamla hep arasini iyi tutmaya calisirdi korkusuna mi bilmiyorum soylerim diye bir gun . Evlendi 3 kizi var cocuklari cok sevdigim icin onlari da cok seviyorum elbet. onlarin gunahi yok biliyorum ama onun bana yaptigi basina gelsin kizlarindan ciksin diyorum bazen 🙄
Boyle cocukluk tramvasi olarak aklimda yer edinmis bir olay malesef 😔 hatta bana tam olarak ne yaptigini anlamadigim icin evlenmekten cok korkardim , evlendim cok sukur birde kizim var 😊 onu herseyden koruyacagim allah nasip ederse🤲