Feraye_ Kizlar bebeklerinizde dogdugunda kalcasinda veyada sirtinda morluk oldumu veyada halen olan varmi benim bebegimde var birsey falan varmi diye korkuyorum🙄🙄
Gmzomr Feraye_ ilk doğduğunda doktor muayenesinde doktor ben sormadan normal olduğunu söylemişti şuan oğlum 19 aylık hala var geçmedi ama tekrardan doktora sormadım muayene sırasında görüyor zaten doktor bişey de demedi
Mltmrt Feraye_ bizimde kalçada var canm çocuk doktorumuz yenı doğdugu zamn korkulacak bısey yok 6 yasına kadar normal Dedı yanı o yasa kadar gecen bısey demıstı. O yuzden rahatm
mucizemmm_ Feraye_ bizim buralarda sizin dediginiz gibi olduğunda ikinci çoçukta erkek olacak diyorlar (hurafelerden bitanesi) 🤷♀️
KeremTalha_4153 Feraye_ bizde vardı oğlum 10 aylık olacak hala da var geçmedi he üz korkulacak bişey değilmiş
Pnarr_ Feraye_ oğlumda da vardı kızım da da var hatta kızıma doktor ultrason bile çektirmişti bir sorun olmuyor yani
Tatliskooo Feraye_ ona mongol lekesi deniyor. Aratın nette göreceksiniz. Doğum lekesi yani. Kimine azalır geçiyor büyüdükçe kiminle aynen kalıyor. Sorun yok yani
minnosvetontis Feraye_ benimde bebegimde var poposunda annem benjmde dogdugumda var demisti hala daha vsr gibi bende esmerim fzla fikkat cekmiyoda oglum belli baya
Merveazra Feraye_ bi komsumuzdan kalcasinda eger morluk varsa o cocuk esmer oluyor diye duymustum:) tabi nekadar dogrudur bilemem, soylemek istedim sadece 😌